Eğitim Amacı:
Doğru iletişim kurabilmek, kendini doğru ifade edebilmek
Eğitim Uygulama İçeriği:
İletişim nedir? İletişimin amaç ve hedefleri İyi bir iletişimin yararları İletişim süreci İletişimde mesaj Kendimizle iletişim ve kendimizi ifade edebilmek, İletişimin anlam köprüsü ve türleri, Beden dili ve kişisel imaj Çatışmaları çözme yöntemleri, Başarılı iletişim kurmanın yolları İletişim engellerinin nedenleri ve pratik çözüm yolları, Halkla ilişkiler Kurumsal iletişim Çalışanların ve şirketin/kurumun imajı Çalışanların birbirleriyle ve yönetimle ilişkilerinde başarı teknikleri Huzurlu sosyal ilişkiler kurmanın yol haritası, Zor insan kimdir? Zor insanlara karşı verilecek doğru tepki ne olmalıdır? Stres ve öfke yönetimi, İtiraz yönetimi ve çözüm yolları, İkna etme ve ikna yönetimi teknikleri, İnsan ilişkilerinde sihirli sözcük “empati” ve empatik iletişim yöntemleri, Soru sorma teknikleri, Dinleme becerileri, Etkili dinlemeye engel olan faktörler, Aile içi etkili iletişim.
Katılımcı Profili: Tüm çalışanlar
Sınav: Eğitim Sonunda Sınav yapılabilmektedir.
Eğitmen: Uluslar Arası Baş Denetçi ve Eğitim Uzmanlarımız tarafından verilir. Eğitim Öncesi Duyurulur.
Eğitim Tarihi: Eğitim Öncesi Duyurulur.
Eğitim Süresi: 1 gün.
Eğitim Yeri: Şirket Eğitim Salonlarımız yada Eğitim Öncesi Duyurulur.
Sertifika: Eğitim Sonunda Eğitime Katılanlara Sertifika verilir.