Eğitim Amacı:
Katılımcıların gerek kurum içi gerekse kurum dışı ilişkilerinde başarılı olmak için bilgi ve becerilerini geliştirmeleri.
Eğitim Uygulama İçeriği:
İletişimin temel kuralları Dinlemek Anlamak Anlatmak Talepte bulunmak, istemek Soru sormak Geri besleme yapmak İlişki kurmak neden önemlidir? Kullanılan dilin önemi Bir iş görüşmesi, konuşması nasıl olmalıdır
Katılımcı Profili: Tüm çalışanlar
Sınav: Eğitim Sonunda Sınav yapılabilmektedir.
Eğitmen: Uluslar Arası Baş Denetçi ve Eğitim Uzmanlarımız tarafından verilir. Eğitim Öncesi Duyurulur.
Eğitim Tarihi: Eğitim Öncesi Duyurulur.
Eğitim Süresi: 1 gün.
Eğitim Yeri: Şirket Eğitim Salonlarımız yada Eğitim Öncesi Duyurulur.
Sertifika: Eğitim Sonunda Eğitime Katılanlara Sertifika verilir.