Eğitimin Amacı:
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi dokümanlarının tanımlanması ve hazırlanmasına yönelik becerilerin kazandırılması.
Eğitim İçeriği :
Kalite, Şikayet, memnuniyet kavramları ve terminoloji
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve ISO 9001 Standardı hakkında genel bilgiler
Standardın istediği doküman tiplerinin vaka çalışmalarıyla birlikte incelenmesi;
Prosedür
Proses
Talimat
Form
Kalite planı
El kitabı
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Standardı maddelerinin dokümantasyon açısından incelenmesi
Katılımcı Özellikleri : ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kurulması çalışmalarında yer alan sistem kurucular katılabilir.
Sınav: Eğitim Sonunda Sınav yapılabilmektedir.
Eğitmen: Uluslar Arası Baş Denetçi ve Eğitim Uzmanlarımız tarafından verilir. Eğitim Öncesi Duyurulur.
Eğitim Tarihi: Eğitim Öncesi Duyurulur.
Eğitim Süresi: 1 yada 2 gün.
Eğitim Yeri: Şirket Eğitim Salonlarımız yada Eğitim Öncesi Duyurulur.
Sertifika: Eğitim Sonunda Eğitime Katılanlara Sertifika verilir.
Aşağıdaki bağlantı üzerinden dokümanlara ulaşabilirsiniz.