ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Dokümantasyon Eğitimi

Eğitimin Amacı:

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi dokümanlarının tanımlanması ve hazırlanmasına yönelik becerilerin kazandırılması.

Eğitim İçeriği :

Kalite, Şikayet, memnuniyet kavramları ve terminoloji

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve ISO 9001 Standardı hakkında genel bilgiler

Standardın istediği doküman tiplerinin vaka çalışmalarıyla birlikte incelenmesi;

Prosedür

Proses

Talimat

Form

Kalite planı

El kitabı

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Standardı maddelerinin dokümantasyon açısından incelenmesi

Katılımcı Özellikleri : ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kurulması çalışmalarında yer alan sistem kurucular katılabilir.

Sınav: Eğitim Sonunda Sınav yapılabilmektedir.

Eğitmen: Uluslar Arası Baş Denetçi ve Eğitim Uzmanlarımız tarafından verilir. Eğitim Öncesi Duyurulur.

Eğitim Tarihi: Eğitim Öncesi Duyurulur.

Eğitim Süresi: 1 yada 2 gün.

Eğitim Yeri: Şirket Eğitim Salonlarımız yada Eğitim Öncesi Duyurulur.

Sertifika: Eğitim Sonunda Eğitime Katılanlara Sertifika verilir.

Başa Dön