İlişki Yönetimi ve Bakımı Eğitimi

Eğitim Amacı:

Katılımcıların gerek kurum içi gerekse kurum dışı ilişkilerinde başarılı olmak için bilgi ve becerilerini geliştirmeleri.

Eğitim Uygulama İçeriği:

İletişimin temel kuralları Dinlemek Anlamak Anlatmak Talepte bulunmak, istemek Soru sormak Geri besleme yapmak İlişki kurmak neden önemlidir? Kullanılan dilin önemi Bir iş görüşmesi, konuşması nasıl olmalıdır

Katılımcı Profili: Tüm çalışanlar

Sınav: Eğitim Sonunda Sınav yapılabilmektedir.

Eğitmen: Uluslar Arası Baş Denetçi ve Eğitim Uzmanlarımız tarafından verilir. Eğitim Öncesi Duyurulur.

Eğitim Tarihi: Eğitim Öncesi Duyurulur.

Eğitim Süresi: 1 gün.

Eğitim Yeri: Şirket Eğitim Salonlarımız yada Eğitim Öncesi Duyurulur.

Sertifika: Eğitim Sonunda Eğitime Katılanlara Sertifika verilir.

Başa Dön