FSSC 22000 standardının yeterliliğini ve etkinliğini değerlendirmek, iç tetkiklerin planlanması, uygulanması ve tetkikçi seçimi konularında temel bilgi sağlamak amaçlanmaktadır.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sisteminin uygunluğu, etkinliği ve sürekliliğini değerlendirmek için tetkik görevlilerinin eğitilmesini amaçlar.
ISO 13485 standardının yeterliliğini ve etkinliğini değerlendirmek, iç tetkiklerin planlanması, uygulanması ve tetkikçi seçimi konularında temel bilgi sağlamak amaçlanmaktadır.
ISO 14001 standardının yeterliliğini ve etkinliğini değerlendirmek, iç tetkiklerin planlanması, uygulanması ve tetkikçi seçimi konularında temel bilgi sağlamak amaçlanmaktadır.
ISO 16949 standardının yeterliliğini ve etkinliğini değerlendirmek, iç tetkiklerin planlanması, uygulanması ve tetkikçi seçimi konularında temel bilgi vermek amaçlanmaktadır.
ISO 20000-1, 2, 3 Standartlarının ve bilgi teknolojileri sisteminin uygunluğunun denetimi için gerekli bilgilerin ve yöntemlerin sunulması ve katılımcıların tetkik becerileri ve bilgisi sağlama.
ISO 27001 Standardının ve bilgi güvenliği yönetim sisteminin kısa adıyla BGYS’ nin uygunluğunun denetimi için gerekli bilgilerin ve yöntemlerin sunulması ve katılımcıların tetkik becerileri ve bilgisi sağlama.
ISO 50001 standardının yeterliliğini ve etkinliğini değerlendirmek, iç tetkiklerin planlanması, uygulanması ve tetkikçi seçimi konularında temel bilgi vermek amaçlanmaktadır.
ISO 9001 standardının yeterliliğini ve etkinliğini değerlendirmek, iç tetkiklerin planlanması, uygulanması ve tetkikçi seçimi konularında temel bilgi vermek amaçlanmaktadır.